Rusya’nın bayrak taşıyıcı hava yolu şirketi Aeroflot, 14 Temmuz’dan itibaren Mineralnıye Vodı ile İGA’nın işlettiği İstanbul Havalimanı arasındaki tarifeli sefer sayısını artıracağını duyurdu.
Şirketten yapılan açıklamaya göre hatta ek seferler haftada iki kez gerçekleştirilecek. Mineralnıye Vodı’dan salı ve cuma günleri yapılacak uçuşların dönüş seferleri ise İstanbul’dan çarşamba ve cumartesi günleri icra edilecek.
Aeroflot, Mineralnıye Vodı-İstanbul hattındaki düzenli uçuşlarına 5 Haziran’da başlamıştı. Söz konusu hat, şirket tarihinde ilk kez düzenli sefer ağına dahil edilmişti.
SEFER SAYISI HAFTADA 4’E ÇIKIYOR
Yeni uçuşların eklenmesiyle Aeroflot’un Mineralnıye Vodı ile İstanbul Havalimanı arasındaki toplam sefer sayısı haftada dörde yükselecek.
Şirket, artan kapasiteyle Hava iki şehir arasındaki yolcu talebine daha etkin şekilde yanıt vermeyi hedefliyor.

