1. Haberler
  2. Türk Hava Yolları
  3. THY Asya hatlarında frekans artışına gidiyor

THY Asya hatlarında frekans artışına gidiyor

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Türk Hava Yolları (THY), 2026 yaz sezonu kapsamında Asya hatlarında kapasite artışına giderek İstanbul çıkışlı Guangzhou, Hong Kong ve Tokyo/Narita sefer sayılarını artırma kararı aldı.

Şirketin Üretim Planlama Başkanlığı tarafından paylaşılan programa göre, İstanbul-Guangzhou (CAN) hattındaki uçuşlar 15 Haziran 2026 itibarıyla haftada 13 frekansa çıkarılacak. Söz konusu hatta mevcut seferlere ek olarak farklı gün ve saatlerde ilave uçuşlar planlandı.

İstanbul-Hong Kong (HKG) hattında ise 6 Temmuz 2026’dan itibaren haftalık frekans 14’e yükseltilecek. Böylece iki şehir arasında her gün çift sefer düzenlenmesi hedefleniyor.

İstanbul-Tokyo/Narita (NRT) hattında da kapasite artırımı yapılacak. 15 Haziran 2026’dan itibaren bu hatta haftalık sefer sayısı 12’ye çıkarılacak. Program kapsamında hem mevcut uçuşların sıklığı artırılacak hem de farklı saat dilimlerinde yeni seferler eklenecek.

Tüm uçuş saatlerinin yerel saatle planlandığı belirtilirken, artan frekanslarla THY’nin Asya pazarındaki bağlantı gücünü ve yolcu kapasitesini önemli ölçüde artırması bekleniyor.

THY Asya hatlarında frekans artışına gidiyor
+ - 0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Herdem Aviation ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!