Türk Hava Yolları (THY), 2026 yaz sezonu kapsamında Asya hatlarında kapasite artışına giderek İstanbul çıkışlı Guangzhou, Hong Kong ve Tokyo/Narita sefer sayılarını artırma kararı aldı.
Şirketin Üretim Planlama Başkanlığı tarafından paylaşılan programa göre, İstanbul-Guangzhou (CAN) hattındaki uçuşlar 15 Haziran 2026 itibarıyla haftada 13 frekansa çıkarılacak. Söz konusu hatta mevcut seferlere ek olarak farklı gün ve saatlerde ilave uçuşlar planlandı.
İstanbul-Hong Kong (HKG) hattında ise 6 Temmuz 2026’dan itibaren haftalık frekans 14’e yükseltilecek. Böylece iki şehir arasında her gün çift sefer düzenlenmesi hedefleniyor.
İstanbul-Tokyo/Narita (NRT) hattında da kapasite artırımı yapılacak. 15 Haziran 2026’dan itibaren bu hatta haftalık sefer sayısı 12’ye çıkarılacak. Program kapsamında hem mevcut uçuşların sıklığı artırılacak hem de farklı saat dilimlerinde yeni seferler eklenecek.
Tüm uçuş saatlerinin yerel saatle planlandığı belirtilirken, artan frekanslarla THY’nin Asya pazarındaki bağlantı gücünü ve yolcu kapasitesini önemli ölçüde artırması bekleniyor.

