Mısır’ın bayrak taşıyıcı hava yolu şirketi EgyptAir, Kahire ile ABD’nin Chicago kenti arasında doğrudan tarifeli seferlerini başlattı.
Yeni hattın ilk uçuşu, Chicago’daki Chicago O’Hare International Airport’a iniş yaparken havacılık otoriteleri ve yer hizmetleri ekipleri tarafından karşılandı. Uçuşun, şirketin Kuzey Amerika ağını güçlendirme stratejisinde önemli bir adım olduğu belirtildi.
Şirketten yapılan açıklamaya göre Kahire-Chicago hattında haftada 3 frekans düzenlenecek. Uçuşlar, uzun menzilli operasyonlar için geliştirilen Airbus A350-900 tipi uçaklarla icra edilecek.

ABD’DEKİ 5’İNCİ HATTI
EgyptAir’in Chicago hattı, şirketin ABD’deki beşinci destinasyonu olurken, 2026’da açılan ikinci yeni ABD hattı olarak kayıtlara geçti.
Yetkililer, Chicago’nun güçlü ekonomik yapısı, geniş diaspora bağlantıları ve ABD iç hat bağlantı merkezi olması nedeniyle tercih edildiğini vurguladı. Yeni hattın hem iş dünyası hem de turizm trafiğine katkı sağlaması bekleniyor.
EgyptAir, söz konusu adımın filo modernizasyonu ve uzun menzilli uçuş kapasitesinin artırılması stratejisinin bir parçası olduğunu da bildirdi.

