Birleşik Arap Emirlikleri merkezli Emirates Grubu, rekor seviyedeki kârının ardından çalışanlarına 20 haftalık maaşa denk gelen prim dağıtacağını açıkladı.
Şirket yönetimi tarafından çalışanlara gönderilen mesajda, son dönemde yaşanan bölgesel krizler ve operasyonel zorluklara rağmen elde edilen başarının çalışanların özverisi sayesinde mümkün olduğu vurgulandı.
Emirates Havayolu ve Grup Başkanı Şeyh Ahmed bin Saeed Al Maktoum mesajında, “Mart 2026 hafızalardan silinecek olabilir ancak çalışanlarımızın cesaretini ve dayanıklılığını asla unutmayacağız. Tarihimizin en karmaşık ve zorlu dönemlerinden birinde büyük bir bağlılık ve tutku gösterdiniz.” ifadelerini kullandı.

YAKIT KRİZİ VE ÇATIŞMA ORTAMINA RAĞMEN ÇALIŞANLARA BÜYÜK JEST
Bölgedeki çatışmalar, hava sahası kısıtlamaları ve operasyonel belirsizlikler nedeniyle krizi en derinden hisseden havayolu şirketlerinden Emirates’in, birçok küresel havayolunun aksine işçi çıkarmak ya da maaş kesintisine gitmek yerine çalışanlarını primle ödüllendirmesi dikkat çekti.
Şirketin bu yaklaşımı, havacılık sektöründe çalışan bağlılığına ve kurumsal dayanışmaya verilen önemin güçlü bir örneği olarak değerlendiriliyor.
Emirates, tüm zorluklara rağmen dünyanın en kârlı havayolu şirketleri arasındaki konumunu korurken, elde edilen finansal başarının doğrudan çalışanlarla paylaşılması sektör çevrelerinde olumlu karşılandı. Şirketin çalışan motivasyonunu ön planda tutan bu politikasının uzun vadede hizmet kalitesi ve marka sadakatine de katkı sağlayacağı belirtiliyor.

